返回列表 回復 發帖

[2017新聞] 20170520 蘋果日報 林宥嘉專訪

【人夫融化了】林宥嘉走出人生低潮 開心和快樂是最重要

新聞連結 (內有視頻)

愛情可以改變一個人!以前對感情低調的台灣歌手林宥嘉,自跟丁文琪相戀結婚後,整個人都開朗了,日前宥嘉來港宣傳6月舉行嘅紅館騷,喺尖沙嘴接受《蘋果》專訪,直認自己變化很大:「第一個要改變原因,是自己求婚了,我覺得結婚是很重要的事情,因為我30歲了,出道10年,所以很想跟歌迷分享,再來是因為我覺得自己長大了,每個人每天都蠻辛苦,開心和快樂是最重要。」


林宥嘉每個人嘅經歷都唔一樣如果遇到咪結婚!

問到被太太改變最大係邊方面?宥嘉話:「我的太太是一個想事情很清楚的人,因為我有時候講話抽象一點,如果可以綜合就好了。」咁太太會唔會明你講乜㗎?宥嘉笑說:「會,在家裏多時間溝通。」郭富城51歲才結婚,點解宥嘉咁快做人夫呢?佢笑笑表示:「因為每個人遇到的不一樣,如果早遇到就早點結婚,沒關事,成年18歲就可以結婚。」


林宥嘉結咗婚後,笑容明顯比以前多咗!

宥嘉坦言以前很自卑:「因為年紀小,比較容易想多,但是我覺得時間會令人長大,自己經歷很多事情,現在已經走出低潮。」為甚麼會自卑呢?宥嘉話:「可能從小就長得不夠高,沒有180公分就很想哭,當然開玩笑,心情比較失落一點,總是花一些時間習慣。現在比較不會自卑了,想開開心心跟大家分享好事情。」


林宥嘉話以前年紀細,好易諗多咗,所以比較自卑。




下月同丁文琪喺台北舉行婚宴。





攝影:沈健程
場地:Hotel Icon
【力撐廣東歌】林宥嘉否認避舊愛G.E.M.:遇到再說大家開心最重要

新聞連結(內有視頻)

一向對廣東歌情有獨鐘嘅台灣歌手林宥嘉,熱愛程度連填詞人黃偉文曾經喺facebook撰文:「我所認識的林宥嘉是一位真正喜愛廣東歌的人,也很久很久沒有一位國語歌手真誠地錄一首廣東歌了,我是激動的。」所以,去年宥嘉就有了第一首廣東歌《壞與更壞》,特別請黃偉文填詞、Eric Kwok作曲、陳奕迅配唱,宥嘉話:「我很喜歡廣東歌,尤其是有首歌跟Eric Kwok老師和Eason一齊做,覺得:嘩!好像要開發另一個世界。」


林宥嘉話聽到廣東歌覺得好感動。

查實廣東歌地位被乏略,點解身為台灣歌手嘅宥嘉肯唱呢?佢坦言:「其實我也不知道廣東歌是否縮萎,但我覺得這個語言好聽,它有一個很經典感覺。市場不是太在意,希望大家聽到不同的歌,覺得有感動、感覺比較重要。」



近年有好多港台歌手都北上賺人仔,宥嘉嘅舊愛G.E.M.、天后林憶蓮、蕭敬騰嘅獅子合唱團都參加湖南衛視《我是歌手》節目,唔知呢個節目有冇搵過宥嘉呢?佢話:「有跟《我是歌手》的團隊討論過其他節目,這個好像沒討論。」如邀請有興趣參加嗎?唔介意被行外人定輸贏?宥嘉話:「有興趣呀,如果聽我的歌的人不是專業,當然希望他們喜歡我,少點批評。」


林宥嘉話冇諗過同G.E.M.再見會否打招呼。

最後提到早前同G.E.M.喺深圳音樂會同場避見面,宥嘉解釋:「其實沒有刻意避開。」再見會否打招呼?宥嘉忽然轉channel用廣東話答:「其實都冇諗過。」講完拍掌自讚:「好正,我嘅廣東話好正。」之後再用國語答:「遇到再說,大家開心最重要。」唔會當睇唔到?佢話:「如果有睇到,就係有睇到。」


採訪:余燕儀 攝影:沈健程 場地:Hotel Icon
返回列表